15 Kasım 2013 Cuma

'Vampir Akademisi' Ön Gösteriminden İzleyici Yorumları


Vampir Akademisi ekibi geçtiğimiz günlerde görüşlerine başvurmak üzere özel bir gösterimle New York'ta bir grup seyirciye filmi izlettirdi. Bu izleyicilerden bazıları da hem Twitter'da hem de Tumblr'da film ve Danila ile ilgili görüşlerini paylaştılar.


*Dimitri karakterini sevdim. İyi oyunculuk. Aksiyon da iyiydi.


*Salonda arkamda oturan kızlar Rose/Dimitri sahnesi boyunca ağladılar! #kitapkurtlarıharikalar
*Vampir Akademisi filmi Rose ve Dimitri'ye olan sevgimi daha da bir sağlamlaştırdı!


*Favorilerimden biri şehvet büyüsü sahnesiydi. O hepimizin sevdiği sahnenin aynısıydı fakat biraz değiştirip daha komik hale getirmişler (Mean Girl ve Heathers yani). Büyünün onları kontrol ettiği belli oluyordu bu yüzden hareketleri de çok büyük büyüktü. Mükemmeldi.
*Danila, Dimitri rolünde harikaydı. Bence çok iyi bir iş çıkarmış.


*Filmin oyuncu kadrosu inanılmaz MÜKEMMEL. Karakteri canlandıracak oyuncular açıklandığında mutluydum fakat filmi izledikten sonra oyuncu seçimlerinin HARİKA olduğunu ve tek tek özenle düşünüldüğünü anlamış oldum. Zoey, Rose olarak mükemmeldi ve çok havalıydı. DANİLA. LANET OLASI DANİLA. TÜM ÖDÜLLERİ HAK EDİYOR. DİMİTRİ'Yİ ADETA USTACA CANLANDIRDI. Natalie rolüyle Sarah, Mason rolüyle Cameron ve Christian rolüyle Dominic = SÜPERDİ.


*Rose ve Dimitri'nin arasındaki kimyayı çok sevdim. Film genel olarak vampirlik üzerine ilginç bir yaklaşım barındırıyor.
*Christian'ı sevdim. Biraz dertli bir karakter ama sevimliydi bence. Ama yine de Dimitri&Rose benim favorim.


*Vampir Akademisi'ni Pazartesi günü izledim ama Rose/Dimitri konusunda çıldırmaya devam ediyorum. Sanırım onları haddinden fazla seviyorum.
*Jasmine'e (yorum yapan kişinin arkadaşı) ihtiyacım var böylece "My Roza" kısmı yüzünden tekrar çılgına bağlayabilirim.

Kaynak: DhampirLife 
Çeviri: cenup
Yorumların tamamı için: @VAMovieTurkey 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder