1 Ocak 2014 Çarşamba

Vampir Akademisi Resimli Film Kitabında Yer Alan Tüm Dimitri Resimleri

Günccelleme: (1 Ocak)


Kitapta yer alan alıntılar

"Lucy ve ben sette çok iyi arkadaş olduk. Ben ona 'Majesteleri' diye hitap ederken o bana 'Efendim, Gardiyanım?' diyordu." - Danila Kozlovsky‬

"Zoey'le de çok yakın arkadaş olduk ve sette, set dışında acayip eğlendik. İnanılmazdı." Danila Kozlovsky‬

"O (Zoey) müthiş yetenekli, harika biri, gerçek bir profesyonel ve çok iyi bir arkadaş." - Danila Kozlovsky 

"Dimitri ve Danila, ikisi de Rus, ikisi de yakışıklı ama Danila öylesine komik, sevimli ve geveze ki romandaki o ciddi ve sürekli tetikte olan gardiyanı canlandırabileceğini düşünememiştim." -Dan Waters

"Dominique ve Danila'nın yaklaşık 12 korumaya karşı dövüştüğü bir sahne var. Danila ve Spiridon'ı canlandıran Ben Pell'in cesaret dolu bilek bileğe bir mücadelesi var ki muhteşem görünüyor. Seyircilerin o sahneyi görmesi için sabırsızlanıyorum." -Aksiyon Koordinatörü Jimmy O'Dee

"Dimitri'yi  ve Danila'nın onu resmedişini seviyorum. Düşünceli ve ciddi ama aynı zamanda tutkulu. Harika. Ve Danila gerçekten muazzam." - Dom Sherwood

"Rose ve Dimitri'nin romantizminden bahsedecek olursak... sanki, şey kusura bakmayın ama ona aşık olmamak elde değil. Herkes biraz Danila gibi olmalı." -Zoey Deutch

HQ taramalar

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Tüm resimler için: VAMovieTurkey

1 yorum: