29 Ocak 2014 Çarşamba

Zoey Deutch ve Lucy Fry Reddit Üzerinden Hayranların Sorularını Yanıtladı ve Danila'dan Bahsettiler (27 Ocak)


Birbiriniz dışında filmde birlikte çalıştığınız en favori oyuncunuz kim? Ve Zoey, umarım bunu söylemem seni rahatsız etmez ama annen acayip seksi.

Zoey: Evet, biliyorum ama ben 6 yaşındayken bir hayranı Tom Cruise'la olan bir sevişme sahnesinden resmini getirip annemden onu imzalamasını istemişti. Çok korkutucuydu çünkü o resim yüzünden annemin babamı artık sevmediğini düşünmüştüm... (Favori oyuncusu) Danila Kozlovsky.
Lucy: Bu çok zor çünkü herkes inanılmazdı. En çok şu kişiyi seviyorum diyemediğim için şanslı hissediyorum çünkü herkesi çok sevdik.

Setteki en komik kişi kimdi?

Lucy: Zoey listenin en üstünde yer alıyor.
Zoey: Lucy komik olmak için fazla kibar. Lucy en kibar insandı. Bense en çok saçmalayan. Ve ayrıca Danila da bana komik geliyordu, yani bana çok fazla espri yapıyordu ama diğer insanlara kendini farklı yansıtıyordu.
Lucy: Herkesle farklı şekilde şakalaşabiliyordu. Şansınıza ne çıkacağını kestiremiyordunuz.


Sizce hangi çift daha ateşli? Lissa ve Christian mı? Yoksa Dimitri ve Rose mu?

Zoey: Lucy ve Dom'un dudaklarını GÖRDÜNÜZ mü???????

Aktör ve müzisyenlerden oluşan çok yetenekli bir ekibimiz var. Sette en çok kim şarkı söylüyordu? Dominic mi, Danila mı, Dominique mi yoksa Edward mı?

Lucy: En çok Danila şarkı söylüyordu. 
Zoey: Evet, Danila.

Zoey, eğer MTV Movie Brawl'ı kazanırsanız galada Danila'yı öper misin?

Zoey: Tabii, neden olmasın?

Çeviri: elwiens

Tüm soru-cevaplar için: @VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder