6 Aralık 2013 Cuma

Danila 'Hardcore' Hakkında Konuşuyor + Filmden Yeni Kareler


İngilizce olarak çekilen 'Hardcore' Eylül 2014'te vizyone girecek. 

Video



Danila: Bu hikaye bir kişi üzerine kurulu. Akan adında kötü bir adam ama sıradan bir kötü adam değil; en önemlisi o bir albino. Ve buradaki ana detay: O (Akan) kör. Telekinezi becerisine sahip ve uzayda hareket edip zamanda yolculuk yapabiliyor... Profesyonel bir ekiple beraber çalıştım, havadaki hareketlerimi tekrarlayabilmek için beni halatlarla bağladılar. Sanırım her aktörün hayali kariyerinde bir kez olsun kötü adamı oynamaktır; kör bir kötüyü, sihirli güçlere sahip muhteşem yetenekli birini! Bu film çok sıradışı olacak. 

Yönetmen Ilya Nashuller: Danila, bu rolü kabul ettiği için çok şanslıyız. Karakterinin nasıl bir kötü bir adam olacağı üzerine çok fazla düşündük! Ve sonunda bunu yarattık! Çekimler için sadece 1,5 günümüz vardı! Ve sonuç olarak: Tüm sahneler muhteşemin de üzerindeydi!

Danila: Akan rolünü nasıl aldım? Bir sinema dergisi aldım ve 'Hardcore' çekimleri hakkında çok ilginç fotoğraflarla birlikte bir makale gördüm. Bir süre önce bu projede yer almam için bana gelen bir teklifin olduğunu hatırladım. Menajerimi aradım ve bu ilginç, sıradışı proje hakkında ona sorular sordum. Şöyle cevap verdi: "Evet. Bize teklif geldi ama sen o sırada çekimler için (Vampir Akademisi) Londra'daydın." Ona bunun için çok üzüldüğümü söyledim çünkü resimlere baktığımda projeyi gerçekten çok ilginç bulmuştum. Ertesi gün 'Hardcore'un yapımcısı aradı ve bana kötü adam Akan rolü için bir aktör bulamadıklarından çekimlerin zamanının değiştiğini söyledi. Ve bu projede yer alma konusunda ne düşündüğümü sordu. Şöyle cevapladım: "Evet! Bunu çok isterim! Hadi buluşalım!" Bir kafede buluştuk ve karakterim hakkında biraz  konuştuk, sonunda rolü kabul ettim.

Filmden yeni kareler

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com 

Film hakkında bir haberin yer aldığı gazete taraması















Daha önce blogumuzda yayınladığımız film bilgileri ve set resimleri için tıklayın.

Türkçe çeviri: missfirat
Rusça'dan İngilizce'ye çeviri: KozlovskyBR
Tarama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder