9 Ekim 2013 Çarşamba

ET'nin Yayınladığı 'Vampir Akademisi' Kamera Arkası Görüntülerinin Tamamı + Çeviri



Zoey Deutch:  "Rose ile aramdaki en belirgin benzerlik her şeye karşı duyduğum tutku ve olaylar karşısında kendimi tutamayışım. Başımın belaya girecek olduğunu bilsem bile o sırada ne hissediyorsam söylerim. Bu da Rose karakterine daha yakın hissetmemi sağlayan bir özellik, onu anlayabiliyorum ve hak veriyorum.

Yasak aşk! Evet hem yasak hem de aşk! Sanırım onların durumunu özetleyen bir cümle var 'İstediğine her şeye sahip olamazsın.' Ama aynı zamanda onlar birbirlerini ilk gördükleri anda aşık oluyorlar. Aralarından inkar edilemez bir etkileşim var hatta bu etkileşim ilerlediğinde bile bazı şeyler nihayete eremiyor ama yine de birbirlerine fena halde ilgi duyuyorlar. Cidden bir birbirlerine aşık olduklarını düşünüyorum."

Danila Kozlovsky: "Rose'la aramda geçen şeyleri seviyorum, yani karakterimle. Her neyse işte ben oluyorum o. Çok özel ve sıradışı bir ilişki ve buna bayılıyorum. Aramızda bir çekim var. Bence bu sizin için oldukça ilginç olacak.

Belki garip gelecek ama romantik olduğumu düşünüyorum. Romantik olmanın tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ki romantik, aşk filmleri ve dram filmleri izlediğimde gözlerim yaşarıyor. Ve eski romantik müzikleri de seviyorum; Dean Martin, Tony Bennet ve Natalie Cole gibi. Romantik kitaplar da aynı şekilde."

(...)

Richelle Mead: "Rose ve Dimitri arasındaki romantizm fikri uzun zaman kafamda dönüp durdu. Eski bir öğretmen olarak romantik ilişki yaşayan bir öğretmen ve öğrenci üzerine kitap yazmak çok zordu. Çünkü bize bunun hep ne kadar yanlış bir şey olduğu öğretildi. Ki kitapta da bu durumun aynısını yaşıyoruz, yani insanları buna cesaretlendirmiyorum. Aralarındaki yaş farkı da çok mükemmel değil zaten. Biliyor musunuz, romantizmin en büyük noktası da bu, insanların fikirleriyle aşkınızın çatışmazı. İşte onların yüzleştiği şey ve bizim izleyeceklerimiz de bu.

Senaryoda beni en çok heyecanlandıran şey kitaba fazlasıyla sadık kalmasıydı. 'Tamam, kesin değiştirilmiş, kesilmiş, biçilmiş ve senaryolaştırılmıştır,' bekletisindeydim ama Daniel Waters müthiş bir iş çıkardı. Kitaptaki bütün önemli anlar- bütün beklenen sahneler orada- ve karakterlerin en sevdiğimiz anları da senaryoda mevcut. Daniel hikayeyi gerçekten anlıyor. Aktarmak istediğim o aksiyon, romantizm ve komedi dengesini çok güzel kavramış." 

Çeviri: elwiens | | VAFilm
 Tamamını VAMovieTurkey'den okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder