11 Ekim 2013 Cuma

Zoey Deutch VH1 Sohbetinde Danila Hakkında Konuştu


Sohbetten paylaşılan notlar:

VAWorldwideNews'den:

*Zoey'nin Danila'yla öpüşmesi hakkında:

*Zoey sadece gülümsüyor*

Lucy Fry: "Şunun bilmiş gülümsemesine de bakın! Bence gülümsemesi her şeyi açıklıyor."
Muhabir: "Öpüşüp de bunun hakkında konuşacak biri değil."
Lucy Fry: "Filmi izleyip görmeniz gerekiyor."
Zoey Deutch: "Beni utandırmak çok zordur ve sen bunu başardın! Evet başardın! Selam millet. Şurada bir masa varmış, dibine girsem iyi olacak."

***
 
Zoey Deutch: "O (Danila Kozlovsky) cömert ve son derece nazik bir insan. Enerjinizi hissetme konusunda çok iyi ve çevreye uyum sağladığını aynı zamanda ne kadar dinamik olduğunu görmek mümkün. Bu çok zor bir beceri gerektirir ve o kesinlikle buna sahip. Etrafında hiçbir zaman rahatsız, gergin ya da karmaşık hissetmedim. Söz konusu oyunculuğu olduğunda geniş yelpazesi olan biri, kişiliği de keza aynı şekilde bunu tamamlıyor. Bana göre o bu rol için en mükemmel kişi. Eleştirmenlerin beğenisini kazanan harika, muhteşem bir tiyatro ve sinema oyuncusu."

Zoey Deutch: "Bilirsin ya hani birileriyle tanışırsın ve 'Ben bunlarla sonsuza dek arkadaş kalacağım' dersiniz. İşte ben de Danila hakkında tam da böyle hissediyorum."

Çeviri: cenup  (VAMovie Turkey) | corneredwildcat
Video: @ZoeyDeutchRusF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder