2 Ekim 2013 Çarşamba

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' ve Danila Hakkında Konuşuyor

Geçenlerde Dan Waters ile de röportaj yaptık ve o Danila'yı (Dimitri) gerçekten çetin ceviz biri olarak tanımladı. Sen Danila'yı ilk gördüğünde ne düşündün? 

Richelle: Danila'nın seçilmesi beni kesinlikle heyecanlandırdı. Kast için adı geçmeden önce ismini pek duymamıştım çünkü burada, Amerika'da pek tanınan biri değildi ama Rusya'da fazlasıyla ünlü bir oyuncuymuş. İşinde çok çok başarılı biri ve çıkardığı performans karşısında cidden heyecanlandım. Dış görünüş olarak da karakterine çok benziyor. Demek istediğim her okuyucu için karakterin dış görünüşü farklıdır tabii ve herkesin kendine özgü hayalinde yarattığı  biri vardır ama Danial benim için kitaptaki anlatıma çok uyuyordu. Kendini fazlasıyla rolüne adamıştı -ki bu bana göre bu fiziksel kavramdan bile daha önemlidir. O rolünü çok seviyor ve bunun için zorlu eğitimlerden geçti. Serinin ne kadarını okudu emin değilim, en azından birkaçını okuduğunu biliyorum, belki de artık bitirmiştir çünkü karakterinin başına neler geldiğini fazlasıyla merak ediyor. Öyle ki onunla karşılaştığınızda projenin bir parçası olduğu için ne kadar heyecanlı ve hevesli olduğunu hissedebiliyorsunuz.


Danila ile Zoey arasındaki kimyayı nasıl tanımlarsın? 

Richelle: Hem kamera önünde hem kamera arkasında dışında harikalar. Çekimlerin dışında kardeş gibiler; çok yakın ve çok dostça bir ilişkileri var. İkisi de birbirinin şaka ve espri hedefi. Çok yakınlar ve onları böyle görmek harika bir duygu. Yaptıkları işe aşık olduklarını söyleyebilirim. Birlikte tekrarladıkları bazı sahnelerini gördüm, beraber oynadıkları her sahneyi yaşıyorlardı adeta ve birbirleriyle iyi zaman geçiriyorlardı, bu harikaydı. Kamera önünde ise gerçekten karakterlerine bürünüyorlardı, yani herkesin bahsettiği o romantik kimyayı görebiliyordunuz. Filmden sadece birkaç parça gördüm, tam bir sahne bile gördüm diyemem ama benim gördüğüm sahnelerde Rose ve Dimitri'nin yaşadığı aksiyonu hissettiriyorlardı ve bu insanları oldukça heyecanlandıracak gibi.

Zoey'in filmden favori sahnesi olan Dimitri ve Rose'un eğitimden döndükleri anı gördüm. Peki senin beyazperdeye uyarlanmasını dört gözle beklediğin bir sahne var mı? 

Richelle: Bitiş kısmını dört gözle bekliyorum çünkü tüm aksiyon o anda ortaya çıkıyor. Film boyunca aksiyon var tabi ki tıpkı kitapta da olduğu ve bu konuda film kitaba çok sadık. Bunların çoğu filmin tanıtımının bir parçası; bütün o ipuçları ve diğer şeyler. Bir şeyler döndüğünü biliyorsunuz ama tam emin olamıyorsunuz. Ve her şeyin patlak verdiği o son an var. Sanki her şey ard arda patlamaya başlıyor. O sahneleri görmek için gerçekten sabırsızlanıyorum. Son kısımlar kitabı yazarken de benim için çok eğlenceliydi, bu yüzden bitiş kısmındaki aksiyon sahnesinin hayata geçtiğini görmek gerçekten havalı olacak.
 
Çeviri: missfirat | Tamamı için: VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder