11 Ekim 2013 Cuma

MTV'nin 'Vampir Akademisi' Set Ziyareti



Zoey Deutch: Merhaba ben Zoey Deutch, MTV ile Vampir Akademisi setindesiniz. Mantıklı geldi.

Mark Waters: Richelle'in kitaplarında beni çeken bir şey vardı. Vampir Akademisi'nde okuduğum diğer genç-yetişkin kitaplarındakindan daha sinematografik bir şeyler sezdim ve sanırım bu da Rose ve Lissa'nın arasındaki o sıradışı bağdan kaynaklanıyordu.

Zoey Deutch: Beni bu hikayeye çeken en büyük şey sanırım gerçek bir arkadaşlık hikayesi olmasıydı. Rose Hathaway arkadaşı için her şeyi yapar, onun için ölür bile.

Lucy Fry: Bu filmde o arkadaşlık bağı diğerlerine oranla çok daha sağlam.

Richelle Mead: Filmin hayal bulmadı harika bir şey, yarattığım dünyaya adım atmak gibi bir şey. Her şeyin çok fazla detayına girdiler; set, kıyafetler ve her şey düşünülmüş.

Zoey Deutch: O meşhur şehvet büyüsü sahnesini çektik... o benim en iyi arkadaşım. 

Zoey Deutch: Sarah... Sarah Hyland, Natalie'yi canlandırıyor ve ona benzemeye başladı.

Sarah Hyland: Natalie şık ve anti-sosyal biri ama okulda dönen bütün dedikodulardan haberdar. Bunlara çok odaklandığı için de sanırım çok fazla arkadaşı yok. Bazen fazlasıyla boş konuşabiliyor tıpkı benim şu anda yaptığım gibi.

Danila Kozlovsky: Dimitri oldukça gizemli bir kişilik. En önemlisi o bir Rus ama uzun süredir Amerika'da yaşıyor. Diyebilirim ki Rusluk onun kanında var; tam bir Rus karakterine, Rus mizacına sahip.

Danila Kozlovsky: Bu benim ilk röportajım ve gerginim o yüzden lütfen... Gel hadi gel. Gel.

Zoey Deutch: Merhaba millet! Saçımda bir file var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder