30 Temmuz 2013 Salı

Danila, Brisbane'de (Avustralya) Legend No.17'nin Gösterimine Katıldı (27 Temmuz)

 
imagebam.com imagebam.com

Danila, Avustralya 'Rus Filmleri Festivali' kapsamında Brisbane'de (Avustralya) Legend No.17'nin gösterimine katıldı ve gösterimden sonra düzenlenen soru-cevap etkinliğinde izleyicilerin sorularını cevapladı. İşte o etkinliğin videosu ve bir kısmının çevirisi: 



Ve Danila Kozlovsky bizlerle! Rus Filmleri Festivali için burada, Avustralya'da bulunuyor, kendisine hoş geldin diyoruz. Bu seyahat hakkındaki duyguların nelerdir?

DK: Pek çok farklı duygu yaşıyorum! Öncelikle harika bir festival! Bunu organize eden ve festivale dönüştüren kişiler gerçekten seçkin insanlar. Burada, Rusya ve Rus vatandaşları adına harika bir iş çıkarıyorlar. 
 
Nikolay Lebedev bize, senin Harlamov rolü için bütün kalbini ortaya koyduğunu ve buz pateni öğrenmek için ne kadar zorlu bir eğitimden geçtiğini anlattı. Bize bu rolün yarattığı zorluklar ve deneyimlerin neler olduğunu anlatabilir misin?

DK: Bunları anlatmak benim için gerçekten zor çünkü üzerinden uzun bir zaman geçti. Sanatsal ve fiziksel zorlukları vardı ama yine de hepsi çok eğlenceliydi. 

Bir hokey hayranı mısın?

DK: Muhtemelen evet! Yani artık evet.

Hangi (hokey) takımı tutuyorsun?

DK: Hokey maçlarını bir aktör olarak  ne yapmam gerektiğini, hareketleri çözebilmek için izledim. Olimpiyat Oyunlarını ve Dünya Şampiyonalarını izledim. Ama tuttuğum bir takım yok.

Bu festivalde başrolünde oynadığın iki film birden gösteriliyor: Soulless ve Legend No.17. Bu filmlerdeki karakterlerinden hangisi favorin?

DK: Bu soru beni her zaman çok şaşırtıyor. Tabii ki her ikisi de!

Mesela Soulless'daki Max; olumlu mu yoksa olumsuz bir karakter mi?

DK: Haha! Onun sadece hayatını yaşayan biri olduğuna inanıyorum. Olumlu mu yoksa olumsuz mu olduğu sorusu tartışmaya açık bir konu.
  
Geçtiğimiz günlerde Rusya dışında gerçekleştirilen Vampir Akademisi'nin çekimlerini bitirdin.  Rusya'da çektiğin filmlerle kıyaslarsan nasıl bir deneyimdi bu?

DK: Açıkçası bu benim için kolay bir soru değil! Yani cevaplamamayı tercih ediyorum. Tabii ki aralarında fark var. Farklı bir ülke ve farklı insanlar söz konusu ama size tek bir şey söyleyebilirim: bu (Vampir Akademisi)çok farklı bir deneyimdi ve aynı zamanda önemli! Benim için çok ilginç zamanlardı!

Rusya'nın uluslararası gururu olma yolunda bir başlangıç mı bu?

DK: Bilmiyorum. Bununla ilgili bir şey söyleyemem!

Bizler başarılarının kat kat devam etmesini diliyoruz! Ve umuyoruz ileride seni pek çok başarılı filmde daha göreceğiz!

DK: Bu hoş sözler için çok teşekkürler. Umarım Avustralya'yı daha sık ziyaret etme şansı bulurum. Teşekkürler!

Çeviri: VAMovieTurkey
KozlovskyBR | Resimler | Video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder