25 Temmuz 2013 Perşembe

Danila Rusya'da Katıldığı Bir TV Programında 'Vampir Akademisi' Seçmelerinden Bahsetti (Nisan 2013)


Danila: ... Sabahları her zaman evde uyanmıyorum haliyle her zaman bir ayna da bulamıyourm.

Bir aynan olmamasından yol çıkarak aklıma şu geldi... Bazı söylentiler duyduk ve sana sorup doğrulamak istedik; bir vampir serisinde oynayacakmışsın?

Danila: Evet.

Belki de bu yüzden artık ayna kullanmıyorsundur.

Danila: Kesinlikle.

Ee neler oluyor? Bana şu vampir hikayesini anlat bakalım.

Danila: Richelle Mead kitaplarından uyarlanak. Dünyada ve Rusya'da oldukça popüler bir seri. Serinin ilk kitabının uyarlamasına Mayıs ayında İngiltere ve İskoçya'da başlayacağız ve çekimler Temmuz'da sona erecek.

Yani hemen başlıyorsunuz, herşey hallolmöuş durumda? Kesin olarak bu rolü oynayacaksın?

Danila: Evet.

Bu nasıl oldu? Bu senin ilk Hollywood işin olacak değil mi? Ah, bir dakika bu bir Hollywood projesi değil mi?

Danila: Şey... belgeler öyle olduğunu söylüyor.

*gülüyor* Nerden bilebilirim ki belki de Bollywood filmidir ya Dovzhenko Studios yapımı! Yapımcılar hangi dili konuşuyor?

Danila: İngilizce.

İngilizce! Tamam o zaman kesin Hollywood'dır. Peki, oyuncu seçmeleri nasıl oldu. Böyle bir rolden nasıl haberdar oldun?

Danila: Amerikalı menajerim beni aradı ve Amerikalı bir yönetmen Mark Waters'ın filminde şansımı denememi söyledi. Ben de 'Olur, denerim,' dedim.

Evet, doğru.

Danila: Deneme çekimi Rusya'da sabah 10'da yapıldı...

Kenar mahalle gibi bir yerde yaptınız gibi görünüyor... Kiralık bir apartman dairesi falan.

Danila: Şaka bir yana gerçekten kiralık bir daireydi. Menajerimin bir arakadaşı benim için kiralamış ve Skype aracılığıyla yapacağımız denemeler için ortamı organize etmişti.

Yani odaya girdin ve orada bir bilgisayar vardı...

Danila: Evet orada bir bilgisayar ve bir kamera vardı.

Senin evinde de Skype olabileceğini tahmin edememişler mi?

Danila: Başka bir yerde olmasını ben istedim.

Ah, tamam o zaman.

Danila: Sabah 10'da Mark Waters Los Angeles'tan Skype aracılığıyla beni aradı ve benim için metinler/sahneler hazırlamıştı. 'Tamam' dedim, normal kamera beni çekiyordu.

Sabahın 10'unda Skype aracılığıyla bir vampiri canlandırmak nasıldı?

Danila: Sıradışı.

Oldukça garip bir oyuncu seçme yöntemi... Neyse, neler yapman gerekti?

Danila: Şey, bazı sahnelerim vardı... diyaloglu.

Ve bunları yaparken doğruca kameraya mı bakıyordun?

Danila: Evet, partnerimin kamera olduğunu hayal ederek oynadım rolümü.

*gülümsüyor* O sırada yönetmenin evinde başka kim vardı merak etmeye başladım!

Danila: *gülüyor* Bilmem belki kız arakadaşı?

Belki! 'Hayatım, yakışıklı bir Rus'un bir Amerikan filminde rol almak için kıvranışını görmek ister misin? İzle şunu!'  Ee bu senin katıldığın tek deneme oldu ve sonra rolü sana mı verdiler?

Danila: Evet, başka deneme olmadı. Birkaç gün sonra menajerim Richard aradı ve benim iyi tepkiler aldığımı söyledi... 

*seyirci gülüyor*

Danila: Hey, burada doğru olanı anlatıyorum! Abartmıyorum.

Eh en azından onlara Rusya'da hızlı bir internet altyapısı olduğunu kanıtlamış oldun.

Danila: Ah, dur bak şimdi bu daha komik. Yönetmen bizden ona Rusya'yı göstermemizi istedi bizde web kamerasını pencere çevirdik böylece Kızıl Meydan'ı görebilecekti. Ve dışarısı -30 dereceydi.

-30 derece mi?

Danila: Evet. Ve kendisi 'Hadi deneme çekimine başlayalım.' dedi. 

Nasıl bir apartmandı ki o? Sadece bir merak. 

Danila: Öyle bir yerdi ki ben rol yaparken beni rahatsız edip duran küçük bir köpek bile vardı...

Şimdi bütün Amerikalı yönetmenler Rusya'daki herhangi bir pencereden Kızıl Meydan'ın göründüğünü zannedecekler.

*gülüyorlar*

Ee bu rol kesin o zaman?

Danila: Evet, evet.

Tamam, anladım. Çekimler başlayacak ve bu zor bir süreç. Ve eminim büyük bir başarı elde edecek. Hollywood'ı fethetmeni bekliyoruz, böylece biz de senin ardından oralara gidebiliriz.

Rusça'dan çeviren: KozlovskyBR | İngilizce'den çeviren: VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder