25 Temmuz 2013 Perşembe

Richelle Mead 'Vampir Akademisi' Set Ziyaretinde Danila'yla Tanıştı (Temmuz 2013)


Richelle Mead ve menajeri Jim McCarthy Temmuz ayının başında 'Vampir Akademisi' setini ziyaret ettiler ve Danila'yla tanıştılar.

1. GÜN


"Az önce @KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tanıştım: çok kibar, mükemmel bir beyefendi hatta resimlerinden bile daha yakışıklı. Elimi öptü. Evet şimdi çıldırabilirsiniz."


"Az önce @KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tanıştım: çok kibar, mükemmel bir beyefendi hatta resimlerinden bile daha yakışıklı. Elimi öptü. Evet şimdi çıldırabilirsiniz."  

Kast yönetmeni Marci Liroff:  "Değil mi? Ve tam bir şapşal!"


"O çok hoş biri... çok büyüleyici... Richelle Mead ile tanıştım. Günün en unutulmaz anıydı. Londra'da olduğun için çok sevinçliyim..."


"Ne sevgi dolu günmüş ama. Kaçırdığım için çok üzgünüm."

Richelle Mead'in menajeri Jim McCarthy:


 "Az önce Danila/Dimitri ile tanıştım. Evet. Az önce gerçekleşti." 


Richelle'in tweetine istinaden; "Bilginize, benim elim öpülmedi."


"@KozlovskyD (Danila Kozlovsky) ile tokalaştık. Ve kendisi Andy Murray'nin maçı kazandığını söyleyen ilk kişiydi. Yakından daha yakışıklı. Gerçekten."

1. gün ile ilgili Richelle Mead'in blogunda paylaştığı yazı:
(...) Siz Danila Kozlovsky ile tanışıp tanışmadığımı ve resimlerinde göründüğü gibi yakışıklı olup olmadığını merak ediyorsunuz. Ve cevabım evet, hem de daha fazlası. Neyse bu konuya tekrar döneceğiz. 
(...) 
Ama ben, Jim ve Erin tam yemeğe gitmek üzere ayrılıyorken sete yeni gelen Danila Kozlovsky (Dimitri) ile karşılaştık. Karşısında büyülendik, ama kendisi inanılmaz kibardı ve öyle cana yakındı ki onun yanında kendimizi hiç rahatsız hissetmedik. Kitapları yazdığım için bana teşekkür etti ve ben de ona sette neler yaşadığını sordum. Çok iyi vakit geçirdiğini ve çok fazla şey öğrendiğini söyledi. Bu onun ilk İngilizce işi ama size şunu söylemeliyim ki benden daha iyi İngilizce konuşuyor. O ve Jim biraz Wimbledon'dan (Tenis Turnuvası) bahsettiler. Konuşmalarını tam takip etmedim ama ikisi de önceki akşamın sonuçlarından memnun gibiydiler, yani gayet iyiydi. Vedalaşırken Danila elimi öptü, bu güzel ve harika projenin uzun gece çekimlerinin başlayacağı sete geri döndü. (...)
2. GÜN


"O kostümcü mü? Elindeki de ne? Bir...  palto mu?"


"Richelle şu anda Zoey ve Danila'nın (Vampir Akademisi) kitaplarını imzalıyor. Harika insanlarla çok güzel bir an." 


"Zoey Deutch ve Danila Kozlovsky'yi kucaklamak ve vedalaşmak için bir aksiyon sahnesinin (molada) ortasına girme izni aldım. Setteki güzel zamanlar."


"Richelle'i, Dimitri ve Rose'u canlandıran oyuncularla vedalaşmak için kucaklaşırken görünce aklıma ilk gelen şey 'bu bir filme benziyor' ve ardından 'Ee zaten öyle'. "

 ***

Jim McCarthy ve VA fanları arasındaki diyaloglar:


"Danila'nın kitabı Rusça mı yokda İngilizce miydi?"

"İngilizce. O bu konuda çok mütevazı ama İngilizcesi çok iyi."

2. gün ile ilgili Richelle Mead'in blogunda paylaştığı yazı:
(...) Oyuncular arasındaki kimya en üst safhada ve bunu söylerken sadece romantizmi de kastetmiyorum (romantizmi de hissediyorsunuz! Zoey/Danila ve Lucy/Dominic canlandırdıkları karakterleri öyle bir yansıtıyorlar ki bu sizi can evinizden vuruyor.) Setteki arkadaşlık da çok güçlü. 
(...) 
(...) Gece yarısına doğru ekibim ve ben otelimize dönme kararı aldık ve vedalaşma zamanı geldi. Danila ve Zoey bir aksiyon sahnesinin ortasındaydı ama onların yanına koşup, sarılıp, vedalaşmak için izin aldım. Çok sevimliydiler. Onlar ve ekibin geri kalanı inanılmaz kibardılar. Hepsi gerçekten yaptıkları işe aşık, sıkı çalışan bir grup arkadaş gibiler. Kitaplarıma katılan yorum karşısında daha fazla mutlu olamazdım. (...)

Tüm çeviriler için Vampire Academy Movie Turkey'e teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder