25 Temmuz 2013 Perşembe

Richelle Mead Danila'dan Bahsediyor


22 Temmuz tarihli Twitter soru-cevap etkinliğinden:

Filmde izlemeyi sabırsızlıkla beklediğin sahne hangisidir?

RM: Daha önceki cevabım son sahneydi. Fakat setteyken izlediğim kliplerden sonra artık Rose ve Dimitri'nin ilk karşılaştıkları sahneyi çok heyecanla beklediğimi söyleyebilirim. Aklımı başımdan aldı. Ve sizinkini de alacağına eminim.

Rose ve Dimitri'yi canlandıran güzel oyuncular arasında iyi bir kimya var mı?

RM: Evet var! Zoey ve Danila karakterlerinin ruhlarını gerçekten iyi yakaladılar. Bence bunda kamera arkasında çok yakın arkadaş olmalarının da etkisi büyük. Birbirlerini ve karakterlerini çok iyi anlıyorlar.

Çeşitli bloglarla yapılan 19 Haziran tarihli röportajdan:

Kitaplarındaki karakterleri hayata geçirecek olan oyuncuların hangileriyle tanıştın ve sence en çok hangisi aklındaki görüntüye uyuyor? 

Henüz hiçbir oyuncuyla tanışmadım. Ama hepsi çok uygun. Oyuncu seçimlerinden dolayı inanılmaz mutluyum. Hepsi tek tek özenle seçilmiş gibi hissediyorum. Yönetmen karakterler ile oyuncuların birbirine uyumlu olmasına çok dikkat etti. Sanırım en çok... Tanrım bir tanesini seçip 'en çok bu uygun' demek çok zor. Yani Zoey aynen Rose gibi coşkulu ve enerjik. Danila, tıpkı Dimitri gibi metanetli. Belki de Danila ekipteki diğer oyunculara oranla yaşça büyük olduğu içindir. Ki bu da tıpkı kitaplardaki gibi bir durum. Ama sanırım beni en çok şaşırtan Cameron Monaghan'ın Mason rolüne seçilişi oldu. Kafamdaki Mason'la tıpatıp aynı ve bu da Mason'ı ve serinin devamını düşündüğümde buruk bir sevinç yaratıyor. Ona bakıyorum ve 'ah Cameron' diyorum. Yine de bence hepsi çok uygun, daha iyisini düşünemezdim.

23 Mayıs tarihli Twitter soru-cevap etkinliğinden:

Danila'yı bir oyuncu olarak nasıl görüyorsun? Herhangi bir projesini izledin mi?

Sadece birkaç videosunu ve röportajlarını izledim ama izlediğim her şeyde harika görünüyordu. Projenin bir parçası olduğu için çok sevinçliyim.

Danila'nın Dimitri'yi canlandıracağını öğrendiğinde aklına ilk gelen şey ne oldu?

Sadece sevinmiştim. Daha öncesinde bana onun portföyünü göstermiş oyuncular arasındaki favori isim olduğunu belirtmişlerdi. Rolü aldığı için sevindim.

Film vizyona gireceği zaman Danila ve Zoey ile birlikte panellere katılıp röportajlar verecek misin?

Emin değilim. Programa bağlı.

14 Şubat tarihli Livejournal mesajından:

Danila Kozlovsky'den bahsediyor: Danila, Rusya'nın en ünlü ve en gözde genç oyuncularından biri. Eve, gerçek bir Rus. Sahte aksan yok yani! Onun seçmelerde kaydedilen videosunu izleyenler "Aman Tanrım!" havasına giriyor. Ayrıca çok da sağlam bir bünyesi var. Mark Waters yaptıkları Skype görüşmesinde Moskova'nın -20 derecelik soğukluğuna rağmen Danila'nın arkasında sonuna kadar açık bir pencere olduğunu söyledi. Peki, bundan etkilendi mi? Hayır. Tam tersine temiz hava aldığını söylemiş.

Tüm çeviriler için Vampire Academy Movie Turkey'e teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder