25 Temmuz 2013 Perşembe

Weinstein Company'nin Talihlisi 'Vampir Akademisi' Set Ziyareti Sırasında Danila'yla Tanıştı


'Vampir Akademisi'nin ABD dağımtımcısı Weinstein Company'nin düzenlediği yarışmayı kazanarak filmin Londra'daki setini ziyaret etme şansı elde eden serinin hayranı Julia Munslow dün set ziyaretini gerçekleştirdi. Set Ziyareti sırasında Danila'yla da tanışan Julia şunları paylaştı.

  Zoey ve Danila nasıldı? İkisiyle beraber mi tanıştın? Aman Tanrım!
İkisiyle hem ayrı ayrı hem de birlikte konuştum!

Danila'yı görebildin mi?!
Birkaç defa!

Sadece bir sorum daha var; tanıştığında Danila nasıl davrandı?
 İnanılmaz şekilde kibardı! Tam bir beyefendi ve ona bakınca Dimitri'nin sert ve naif yanını görmek hiçte zor değildi.

Katılıyorum. Ben de bütün kast seçimlerini çok sevdim! Sana ne kibar davranan kimdi? Zoey ve Danila arasında bir kimya sezebildin mi?
 Hepsi çok canayakındı! Bütün kast biribiriyle müthiş uyum sağlamış görünüyordu.

Nasıllardı? Danila nasıldı? Ve Zoey?
İkisi de harikaydı, birkaç sahne izleme şansım oldu.

İlk karşılaştığında Zoey ve Danila nasıldı?
İkisi de çok arkadaş canlısıydı ve fazlasıyla sevimliydiler.

Danila'yı filme konuşurken duyduğumuzda olduğumuz yerde eriyecek miyiz? İddiya varım aksanı adamı kendinden geçirir!
Sanırım bugün 'kendinden geçme' kelimesinin anlamını yeniden oluştudum.

Danila'nın 'Roza' deyişini duyabildin mi?
Hayır, duyamadım!

***

Zoey tam Rose, çok arkadaş canlısı, sempatik ve o coşkun ruha sahip. Danila tam bir beyefendi ama aynı zamanda da sert görünmeyi becerebiliyor.

Haber & Çeviri: VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder