15 Eylül 2013 Pazar

Çizer Emma Vieceli 'Vampir Akademisi' Set Ziyaretinden ve Danila'dan Bahsediyor


Belki bilenleriniz vardır Vampir Akademisi çizgi roman serisinin çizeri Emma Vieceli geçtiğimiz haftalarda Vampir Akademisi setini ziyaret etmişti. Set ziyaretinden Lucy Fry ile bir resmini paylaşmış, ziyaret notlarını daha sonra detaylı bir şekilde yazacağını belirtmişti. İşte, gecikmeli de olsa yazılan o notlar: 

(...)

Yapımcı Don Murphy'nin de kaldığı otelden ayrılıp o gün yapılacak çekimlerin mekanına, -Oxford dışında bir yer- doğru yola çıktım. Maceramız genel olarak Richelle'in yarattığı muhteşem dünya ve Don ve ekibinin bu dünyaya bakış açısına tanık olmakla geçti. Bana iki seçenek sundular, ya Pinewood Stüdyoları'na gidecektim ya da çekim mekanlarından birini ziyaret edecektim, ki bu oldukça zor bir tercihti. İzleyeceğim sahne bütün karakterleri (umutsuzca tanışmak istediğim Dominic Sherwood'un Christian'ı mesela) barındırmıyordu ama sahne büyülü bir mekanda geçiyor ve en önemli üçlüyü; Rose, Lissa ve Dimitri'nin (Evet, Dimitri) barındırıyordu... ve tabii Gabriel Byrne'ın Victor Dashkov olarak setteki ilk günüydü. Sabırsızlık ve heyecanım yüzünden bir önceki gece neredeyse hiç uyuyamamıştım.

(...)

Mola çok kısa sürdü ama bu süre benim için Rose ve Lissa'nın, kızlarla uyumu karşısında hayran kalmama yetecek bir süreydi (ciddiyim, onlar tıpkı karakterleri gibiler! Zoey enerji dolu, Lucy'den ise asillik akıyor). O dakikadan sonra bir yabancıdan çok setteki ekipten biri gibi hissetmeye başladım, tek farkım vardı, çizimlerim elden ele dolaşıp hakkında konuşulduğu süre boyunca ağzı açık onları izliyordum. Nasıl ağzım açık kalmazdı? Özellikle de Danila Kozlovsky'nin Dimitri'sini ilk defa gördükten sonra.

Richelle'in anlattıklarından ve Zoey'nin tweetlerinden duymuşsunuzdur belki ama ben yine de size anlatmak istiyorum millet: Bayıldım. Kamera arkasında Danila da tıpkı diğer oyuncular gibi, rahat ve komik. Bana o sevimli Rus aksanıyla ziyaret etmek istediği kaleler ve tarihi yerlerle ilgili sorular sordu... Kamera önünde ise tam bir Belikov'du. Değişimi inanılmazdı.

(...) Ellerindeki çizgi romanlara verdikleri tepkiden oyuncuların kendilerini Vampir Akademisi'nin bir parçası olarak gördüklerini hissedebilirsiniz. Lucy'nin kitaplara devam etmek istemediğini çünkü Lissa'nın onu nerelere götüreceğine dair bazı şeylerin sürpriz kalmasını istediğini itiraf edişi (yani spoiler yok), Danila'nın heyecanla sayfaları çevirerek ikinci kitaptaki favori bölümü arayışı ("Ah, bu benim yer aldığım bölüm müydü...?") ardından Zoey'nin zekice "Bu bende zaten vardı. Eğer imzalarsan bunu da alırım ama." deyişi  benim ağzımı daha da açık bıraktı. Ee, ben buna nasıl hayır diyebilirdim? Her ne kadar Zoey'nin adını Zooey olarak telaffuz etsem de... ne utanç verici bir durum. Bunun için içinde bulunduğum duygu yoğunluğunu suçluyorum. Sanırım çizimlerimi fiziksel olarak kucaklayacağımı hiç beklemiyordum! Ha-ri-ka ^_^

Tamamını okumak için:  VAMovieTurkey
Çeviri: elwiens 
EmmaVieceli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder