30 Eylül 2013 Pazartesi

Dominique Tipper, Twitter'da Gerçekleştirdiği Soru-Cevap Etkinliğinde Danila'dan Bahsetti


Vampir Akademisi'nde Alberta rolünü canlandıran Dominique Tipper, Twitter'da hayranların sorularını yanıtladı, bunlardan birkaçı da Danila ile ilgiliydi:

-Danila Kozlovsky ile çalışmak nasıldı?
Dominique Tipper: MUHTEŞEMDİ!

-Danila'nın sette yaptığı en komik şey neydi?
DT: Her gün ayrı komikti!

-Hangisini kiminle yapardın: Öpüş / Evlen / Görmezden Gel? Dominic Sherwood, Danila Kozlovsky, Cameron Monaghan :)
DT: Çok zor bir soru. Bunu Öpüş / Evlen / Dans Et şeklinde değiştirsek?

-Evet çok daha iyi olur! Peki kiminle öpüşür, evlenir ya da dans ederdin?
DT: Dominic'le öpüşür, Danila ile evlenir, Cameron ile dans ederdim, adamlarım benim!

-Danila Kozlovsky'nin sana doğum gününde hediye ettiği şarap nasıldı? Şarap seçimi konusunda çok iyiymiş diye duydum!
DT: Henüz açmadım, özel bir gün için saklıyorum :) Ama eminim ki çok güzeldir.

Çeviri: elwiens | VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder