4 Ağustos 2013 Pazar

Danila Hakkında Arkadaşlarının Söyledikleri


Danila'nın arkadaşlarının onun hakkında söyledikleri:

Sınıf arkadaşlarından biri olan Daria Rumyantseva'ya göre Danila, maskülen yapısına, gücüne ve bitmek tükenmez coşkusuna rağmen şaşırtıcı derecede duygusal biri.

Arkadaşı Daria Rumyantseva: "Bahar gelip de hayvanların üreme dönemi başladığında; kediler, köpekler, tavşanlar ve bebek kangurular birden onun ilgi ve şevkatinin odak noktası oluverir. "

Sanat öğretmeni Vladimir Seleznev: "Tiyatrodaki ilk yılından mezuniyetine kadar, Danila gözlerimin önünde bir aktöre dönüştü."

Rus aktör Petr Semak: "Danila, inanılmaz derecede açık ve nazik biri. Biliyorum ki özellikle aktörler arasında gerçekten böyle olan çok az insan var."

Legend 17 Yönetmeni Nikolai Lebedev: "O enerjik, yetenekli ve genç bir profesyonel."

Drama okulundan arkadaşı Pavel Chinarev: "Danila, tiyatro etüdlerinde fiziksel ve duygusal performanslar söz konusu olduğunda sınıfının en iyisi olarak nitelendiriliyordu."

Pavel Chinarev: "Hayali buz pateninin nasıl kayıldığını bana Danila öğretti. Drama okulunda fiziksel ve duygusal etüdler benim iyi olduğum konular değildi ama Danila bu konuda ün yapmıştı. Açıkçası grubumuzun en iyisiydi ve bunu da hak ediyordu. Ona yardım teklif etmedim ama yanıma gelip: “Etüdlerin nasıl gidiyor? Neyle ilgili olacağı konusunda bir fikrin var mı?” dedi.
Ben de “Şey, aklıma gelen bir fikir var; kendimi hayali buz pistinde paten kayarken göstermek istiyorum ama bunu nasıl sergileyeceğimi çözemiyorum,” dedim.
Hemen, “Bu harika, kesinlikle yapmalısın!” dedi.
“Ama nasıl? Salonun ortasına gelip ayakları ileri geri mi hareket ettireceğim?
“Hayır, düşmen lazım.”
“Düşmek istemiyorum. Bu acı verir ve korkuyorum.”
“Dinle,” dedi. “Ben küçükken futbol oynadım. Sana gerçekçi bir düşüş nasıl olur göstereceğim.” Gece yarısı olmuştu ve biz Oyunculuk Tekniği dersinden çıkıyorduk tam dönüp “Sonra görüşürüz!” diyecektim ki Danila önümü kesip “Hadi gidip nasıl düşülür öğrenelim,” dedi. Gerçekten de öğretti ve daha sonra o fikri sınavımda kulandım. "

'The Maly Tiyatrosu'ndan oyuncu arkadaşı Petr Semak: "Danila inanılmaz bir karizmaya sahip. Fazlasıyla açık yürekli ve nazik. Böyle insanlara çok az rastlanır özellikle de oyuncular arasında. Etrafındakilerin problemlerine yabancı değil, hemen onların yardımına koşar, sadece sözle değil fiilen yardım eder. Onunla 'Kral Lear' oyunu sırasında arkadaş olduk. Kendisi o zamanlar hala okuluna devam ediyordu. 'Kral Lear' oyunu için iki yıl boyunca prova yaptık, bütün hayatımızı oyuna döktük ve yedi yıl sonra hala aynı oyunu sahneliyoruz. Ben Lear'ı, Danila ise Edgar'ı oynuyor. Yeniden sahnelenen 'Sineklerin Tanrısı'nda Danila, bir zamanlar benim rolüm olan Ralph'i canlandırıyor. Dikkat çekici bir performans, inandırıcı bir yorum ve Danila'nın Ralph'i benimkinden oldukça farklı. Danila doğuştan yetenekli bir oyuncu ama sadece bu kadar değil her geçen gün, her yeni rolle yeteneğini biraz daha geliştiriyor. 'Intrigue and Love'daki Ferdinand performansı da küçük değil devasa bir adım. İşte bu yüzden onun geleceğinin çok parlak olduğuna inanıyorum. "

Çeviri: elwiens | missfirat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder