29 Ağustos 2013 Perşembe

'Vampir Akademisi'nin Yönetmeni Mark Waters Danila'dan Bahsetti


HypableFangirlishPage to Premiere ve YA Hollywood sitelerinin ortaklaşa yaptığı röportajda yönetmen Mark Waters, 'Vampir Akademisi' hakkında konuştu ve Danila'dan bahsetti:

Çok seçkin bir oyuncu ekibi oluşturdunuz; kadro hem fazlasıyla tanınan hem de hiç tanınmayan isimlerden oluşuyor. Ama sanırım en çok beklenen isimler Dimitri ve Rose'a kimlerin hayat vereceğiydi... Kendimden biliyorum ki bu konuda oldukça tedirgindim. O kadar aktör arasından Zoey ve Danila'yı seçmenize neden olan şey neydi?

(...) Bu arada devam edip Dimitri'den bahsetmeliyim. Dimitri çok daha ilginç bir karakter çünkü. Yüzlerce oyuncuyla deneme çekimi yaptıktan sonra neredeyse okuma yaptığımız herkesin Amerikalı ya da İngiliz olduğunu fark ettik. Hem de hepsi. Hatta Slav ülkelerinde Rus aksanı yapmaya çalışanlar bile öyleydi ve bu biraz utanç vericiydi doğrusu. Onların iyi aktörler olmadıkları söylemiyorum, sadece hiçbiri bana gerçekçi gelmedi. Hatta bir keresinde sinirlenip kast yönetmenimize "İngilizce konuşabilecek bir tane Rus oyuncu yok mu bu dünyada?" diye sormuştum. Ama maalesef Rus olup İngilizce konuşabiliyor olsalar dahi kardeşimin yazdığı oldukça karışık ama doğru icra edildiğinde kulağa keyifli gelen diyalogları yapamıyorlardı.Yani bu isteklerimi yerine getiremeyen bir oyuncuya sahip olmak zor olurdu. Neyseki Danila Kozlovsky ile karşılaştık, kendisi Rusya'nın en büyük yıldızı. Son iki filmi Rusya'da büyük gişe hasılatları elde etti. Ülkesinde oldukça tanınan ama Amerika'da hiçbir projede yer almamış bir isimdi. Onunla Skype aracılığıyla deneme çekimi yaptık. Bu deneme çekimi menajerinin Moskova'daki Kremlin manzaralı ofisinde gerçekleşti.

Onunla senaryoda bulunan iki farklı sahneyi çektik ve performansı karşısında aniden bir heyecana kapıldım. Daha ilk deneme çekiminde dil konusunda sorunlar yaşadığını anlamıştım ama o, istediğimiz duyguyu verebiliyordu ve kendini izlettiriyordu. Videoyu izlettiğim her kadın adeta mest oldu ve o an anladım ki bu adamda acayip bir karizma var. Çalışmaya devam ettikçe ondan istediğim yetenek daha çok ortaya çıkmaya başladı ve nerelere varabileceğini gördüm. Sonra rolü ona verdik ve önce dialekt koçuyla ardından da benimle çalışmalara başladı... Eminim ki bu adamın doğuştan İngilizce konuşmadığını kimse anlayamayacak. Tabii ki belirgin ve inandırıcı bir Rus aksanı var ama o bunu daha da geliştirdi ve filmi çekmeye başladığımızda inanılmazdı. Şu aralar filmi montajlıyorum ve ortaya çıkardığı performans konusunda inanılmaz memnunum. Çok değerli bir oyuncu olduğuna inanıyorum ve insanların onu tanımak için fazlasıyla heyecanlanacağını düşünüyorum.

Röportajın tamamını buradan okuyabilirsiniz: VAMovieTurkey | Çeviri: elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder