25 Ağustos 2013 Pazar

Zoey Deutch Katıldığı MTV All Access Programında Danila'dan Bahsetti


Programın kısa bir bölümünün kaliteli versiyonu için: MTV

 Dimitri'nin fragmanda sokakta yürüdüğü sahneden bahsediyor: "O sahne Rose'la ilk kez karşılaştıkları yer."
  
Şehvet büyüsü sahnesinden Danila ve kendisinin bir resmini gördüğü andaki tepkisi: "Anne! Bunlar bana kendimi rahatsız hissettiriyor!"

Şehvet büyüsü sahnesindeki Danila hakkında: "Ona baksana. Çok seksi ve şehvetli görünüyor." 

Şehvet büyüsü sahnesinin çekimlerinde kendisini rahatsız hissedip hissetmediği konusunda: "Hayır, hiç rahatsız hissetmedim, size tam olarak açıklayamıyorum ama - Dimitri'yi canlandıran Danila, sırtı dönük olan çıplak adam - herkes onun gibi olmalı diye düşünüyorum. Çünkü o şimdiye kadar tanıştığım en harika insanlardan biri. Çok fazla filmde rol almış ve o görüntülerden daha fazlasını içeren sahneler çekmiş biri. Bana karşı çok saygılıydı ve aramızda hiçbir sorun olmadı çünkü biz çok yakın arkadaşız."

"Aramızdaki kimyayı test etmedik ama biz zaten harika bir kimyaya sahibiz. Danila istese şu yerdeki güzel halıyla bile bir kimya yakalayabilir. Kendisi inanılmaz biri. Onu seviyorum."

"Danila ile Los Angeles'ta tanıştık ve en yakın arkadaşımmış gibi hissetmeye başladım. Çok ilginç bir kişilik ve harika bir aktör."

Favori sahnesi: "Rose ve Dimitri'nin eğitimden dönerken yaptıkları yürüyüş. O sahnelerde kamera uzak açıdan çektiği için doğal bir his veriyordu."

Danila ile ilişkisiniözetliyor: "Ona. Aşığım."

Çeviri: elwiens | cenup | VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder