7 Ağustos 2013 Çarşamba

Danila 'S-Magazine'e Şöhret ve Filmleri Hakkında Konuştu

Danila Kozlovsky tam da ihtiyaç duyduğumuz kahraman!

Karşı konulamaz karizması, maskülenliği ve utangaçlığı ile ülkemizdeki kızların aklını başından aldı. Bitmek bilmeyen fotoğraf çekimleri, çokça okunan ünlü gazeteciler ve dergilerle yapılan röportajlar onu ünlü bir yıldız yapmıyor! O hala izleyicisinin değerlendirmelerine fazlasıyla önem veriyor. 3 Mayıs 1985 doğumlu Danila Kozlovsky bir sinema ve tiyatro oyuncusu.


Popülerlik üzerine: Şöhretine rağmen Danila işini hala fazlasıyla ciddiye alıyor ve yakaladığı başarı karşısında da oldukça tevazu gösteriyor. Legend No.17 ve (yakında vizyona girecek) Dubrovsky gibi filmleri ile Rusya'da genelinde fazlasıyla tanınmasını rağmen.

Danila: Bu yıl muhtemelen bir sürü röportaj vereceğim ve belki 100 kez bir dergiye kapak olacağım. İnanın bana bu kesinlikle dilediğim bir şey değil! Bunu bir tavır olarak algılamayın bu durum sadece benim ilgimi çeken bir şey değil. Bir sürü röportaj vermek de öyle. Fikirlerimin insanlar tarafından önemsenmesi konusunda kendimi fazla ciddiye almıyorum.
 
Oyuncuların kameranın karşısında geçip hayran hayran "Ah! Ne kadar da yetenekli ve zekiyim!" diyebileceklerini hayal bile edemiyorum. Tabii ki bazı zamanlar bu durum gayet normal geliyor ama bazen de sürekli bir hareket etme, bulunduğum mekândan çıkıp gitme isteği duyuyorum.

Amerika'nın en iyi oyuncularından biri olan
Humphrey Bogart popülerlik konusunda ne demiş biliyor musunuz? "Eğer Karachi'de biri sizin adınızı bilmiyorsa kendinizi bir yıldız olarak nitelendiremezsiniz." Yani şöhret ve popülerlik birbirine çok benzer şeyler.

Hokey, boks ve kazanmak hakkında: Her şeye rağmen Danila'nın şöhreti su götürmez bir gerçek. En azından bizim ülkemizde (Rusya).

Legend No.17 Rusya'da en çok izlenen film rekorunu neredeyse kırmak üzere. Bu da demek oluyor ki Valery Kharlamov'da kendi kahramanlarını bulan binlerce genç adam onun gülüşünü taklit edip yeni Danilalar yaratacaklar. 

Danila: (Legend 17'nin senaryosu hakkında) O anda hiç düşünmeden senaryoya aşık oldum. Ölümüm pahasına oynamak istedim! Kahroldum ve bu role seçilene kadar ne yapacağımı bilemez bir hale geldim. Lebedev'e (Nikolai, yönetmen) gidip 'Bu rol için her şeyi yapmaya hazırım!' dedim. Ve o beni anladı.

Buz üstünde olmak benim için zor olmadı mı? Oldu tabii ki ama Nikita Mikhalkov'un ThreeT şirketi ve yapımcılarımız için buna değerdi. Benim için inanılmaz iyi şartlar sağladılar. Hangi şehirde olursam olayım benim için bir buz pisti ve antrenörü her zaman hazır bulundurdular. Zaman ve şartlar el verdiği sürece her yerde paten kaydım. Mesela diyelim ki onları arayıp yarın Moskova'da olacağım ve saat 9 ile 11 arası boşum dediğimde ertesi sabah kapımda bir araba beni 3-4 eğitmenin beklediği buz pistene götürmek üzere bekliyor olurdu. 


Kharlamov gücüne ve kendine inanan bir insandı. Bütün zor şartlara rağmen o kazandı hem de bunu birilerini çiğneyerek değil kendi çabalarıyla yaptı. Böyle kahramanlara her zaman ihtiyacımız var. Özellikle de şimdilerde.

Boks Danila'nın son zamanlarda çektiği filmlerde çok kullanılan bir spor. Hatta oldukça profesyonel bir şekilde, ki Egor Dorin (Spy filminin başrol oyuncusu) bu işte tam bir uzman.

Danila: 'Spy' çekimleri esnasında bir hocam ve her hareketimden sorumlu bir grup dublör vardı. Tabii bu ekibin içinde bir de profesyonel boksörler vardı. Antrenman yapmak için çok az zamanımız oluyordu ve genelde akşamları çalışıyorduk.

Tiyatro oyunumdan sonra doğruca ringe koşup vücudumu forma sokmaya çalışıyordum. Ama maalesef filmde boks sahnesi sadece 1-2 dakika sürmüştü. Yani özel antrenöre gerek kalmamıştı.
 

Kaynak | @kapsya72
Çeviri: @elwiens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder