20 Ağustos 2013 Salı

Richelle Mead Twitter'da Fanların Sorularını Cevaplandırdı


Richelle Mead, geçtiğimiz Cuma günü Twitter'da bir soru-cevap etkinliği gerçekleştirdi ve filmin resmi hesabı @VAOfficialMovie üzerinden hayranların fragman, film ve oyuncularla ilgili sorularına yanıt verdi:

Soru: Fragmanda en sevdiğin sahne hangisi?
Cevap: Favori sahnem Rose ve Dimitri'nin eğitim yaptığı sahne. Kitabın ÇOK ÖNEMLİ bir parçası. Bunu filmde de çok güzel ele almışlar.

Soru: Danila, filmin çekimlerine başlamadan önce Dimitri'nin bakış açısından yazmış olduğun "tanışma sahnesi"ni okudu mu?
Cevap: O sahneyi film çekimleri bittikten çok sonra yazdım, yani hayır.

Soru: Filmde Natale'yi öldüren kişi Dimitri değil de Rose mu olacak?
Cevap: Cevabı öğrenmek için filmi bekleyin.

Soru: Oyuncular film konusunda bizim kadar heyecanlılar mı?
Cevap: Daha da fazla heyecanlılar. Bu film için ÇOK FAZLA çalıştılar. Çekim süreci zahmetli bir süreçti, haftanın 6 günü devam ediyor ve uzun, uykusuz geceler barındırıyordu.

Soru: Karakterlerin kıyafetlerini kim tasarladı? Özellikle de Dimitri'nin paltosunu?
Cevap: Umarım @OfficialVAMovie ve @WeinsteinFilms bana bu konuda yardımcı olabilir. Kendisiyle tanıştım, harika biri ama şu anda adını hatırlayamadım. The Golden Compass (Altın Pusula) filminin kostümlerini de yapmış, çok sevimli ve çok da yetenekli biri.*

Soru: En sonunda Dimitri'nin babasının kim olduğunu öğrenecek miyiz? Öğrenemeyeceksek eğer sen şimdi bize kim olduğunu söyleyebilir misin?
Cevap: Bunu şimdilik saklı tutuyorum. Belki bir gün açıklarım.

Soru: Gölge Öpücük'ten (Shadow Kiss) itibaren hikayeyi bir de Dimitri'nin bakış açısından yazmak gibi bir planın var mı?
Cevap: Şu anda Dimitri'nin bakış açısından başka bir şey yazmayı düşünmüyorum. Onun bir gizem olarak kalması lazım.

Soru: Herkes Danila'nın setteki en komik kişi olduğunu söyledi. Sen de sette onunla tanıştın. Söylenenler doğru mu?
Cevap: Çok fazla konuşmadık fakat kesinlikle harika bir espri anlayışı var gibi görünüyor ve aynı zamanda çok da centilmendi.

Soru: Bütün oyuncuları çok seviyorum fakat takıldığım bir nokta var ve bu konuda senin fikrini merak ediyorum... Dimitri'nin (Danila'nın) boyu mesela?
Cevap: Benim için hiçbir sorun yok. Kendisi (Danila) performansıyla Dimitri'ye tamamıyla hayat veriyor ve bu benim için Dimitri'nin kitaptaki boyundan çok daha önemli.

Soru: Zoey ve Danila, Rose ve Dimitri'nin sahip olduğunu hayal ettiğin kimyaya sahipler mi?
Cevap: Kameralar önünde, evet. Fakat kameralar kapandığında tıpkı kardeşmiş gibi birbirlerine çok yakınlar. Tüm ekibin birbiriyle bu kadar iyi anlaşması çok hoşuma gidiyor.

Soru: Danila'nın İngilizcesi hakkında ne düşünüyorsun? Sürekli İngilizce konuşmak onun için zor muydu?
Cevap: Hafiften Rus aksanıyla konuştuğu İngilizcesi bana göre mükemmeldi.

Çeviri: cenup | Sorular ve cevapların devamını buradan okuyabilirsiniz: VAMovieTurkey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder